ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΟΠΛΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ



Η ΓΕΝΝΗΣΗ της ΜΕ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΝΗΣΗ από ΠΑΤΡΙΚΗ ΜΕΡΙΑ ΙΣΩΣ ΕΝ ΜΕΡΗ ΝΑ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΜΙΑ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ της ΜΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ πανθεου ΥΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΔΑΣΤΟΛΗ απΟ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ της «ΠΑΡΘΕΝΙΑΣ» ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ ΚΑΙ του περιεχομενου ΤΗΝ ΘΗΛειασ ΑΜΩΜΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ.

ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΕΡΙΝΥΩΝ ΜΕΣΑ από ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΤΟΝ ΟΡΕΣΤΗ ΕΧΟΝΤΑΣ Η ΑΘΗΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ όταν ΥΠΟΧΩΡΟΥΣΕ ΤΑΧΥΤΑΤΑ ΤΟ ΜΙΝΩΪΚΟ «ΜΗΤΡΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟ» ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΡΩΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ τις ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ της ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΠΥΘΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ τις ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ της ΥΣΤΕΡΗΣ (ΚΡΗΤΟ)ΜΥΚΗΝΑΪΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ όχι ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΛΦΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ της ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ.


ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, κατΑ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ μεσω των μυθων του θησεα και την συγκρουση με τις αμαζονεσ μεσα ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ αθηναΣ δΟΘΗΚΕ η διαφοροποιηση της ΘΕΑΣ ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ – ΒΑΛΚΥΡΙΩΝ ΚΑΙ αντιθετωσ της ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, όπως δοθηκε παρεμφερωσ ΚΑΙ με την αποδυναμωση ΤΟΥ «ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ» ΜΕΣΩ της ΘΑΝΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΥ. 

ΟΙ ΜΑΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΦΑΝΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΠΟΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΑ ΜΕ ΤΟΝ  ΔΕΛΦΙΚΟ ΠΡΟΦΗΤΗ ΑΠΟΛΛΩΝ ΟΠΟΥ ΕΞΥΨΩΝΟΝΤΑΝ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ Ή Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΙΧΜΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΝΑΣΤΕΙΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΥΘΟΚΤΟΝΙΑΣ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΜΙΝΩΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΙΔΕΑΤΗΣ ΠΥΘΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΛΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ. 

Ο ΕΛΛΗΝ ΗΡΑΚΛΗΣ - ΑΛΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΚΑΡΤ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΗΡΩΟΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΤΡΩΤΙΚΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΑΝ ΩΣ ΔΙΠΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Ή ΙΔΙΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΣΚΙΑΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΦΟΙΝΙΚΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ.

ΕΝ ΤΕΛΕΙ Η ΙΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΞΥΨΩΘΗΚΕ ΥΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ Η ΗΡΩΟΓΟΝΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΗΣΕΑ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ. ΑΛΛΟΤΕ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΑΛΛΟΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΝ ΣΑΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΦΑΛΗΣ ΣΚΙΑΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΗΡΩΕΣ.

αυτου του ειδουσ οι συγκρισεισ και επιδιωκομενεσ συγχωνευσεισ δεν εχουν ξεκινησει φυσικα ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, αλλα τεμνονταν θρησκειολογικα από την προϊστορια εν ειδη ανταγωνισμου πατριαρχιασ – μητριαρχιασ με ΠΑΡΟΜΟΙΟ αντικατοπτρισμο στις διαφοροποιησεισ της ενοπλιου αφροδιτησ και της αθηνασ ωσ κορη του διοσ  Ή «ΕΝΙΑΥΤΩΝ» της ΑΘΗΝΑΣ ΄η και αλλων θεοτητων ΄η ηρωων με τον σχηματισμο και αποδοση ιδιοτητων και στατικη ιεραρχια σε θεοτητεσ αναλογα με τα κοινωνικοπολιτισμικα δεδομενα και τις περιστασεισ που εχει επικεντρο την κατευθυνση ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗ των θηλυκων γυναικειων ΚΑΙ ΑΝΔΡΙΚΩΝ ιδιοτητων μεσα από τα θεϊκα προτυπα καΙ περιφερειακεσ συμβολικοτητεσ.


η ανατολικη ενοπλιοσ αφροδιτη είναι ΜΙΑ απεικονιση μετα της πτωσεωσ του ουρανου που συμβολιστηκε με το δρεπανι δινοντασ επειτα την πορεια εμφανισησ της θεασ-ψαρι τιαματ στην συρια και στην περιοχη της ασκαλωνιασ.


βασικα αυτό που εκλαμβανεται σαν κρονια λατρεια είναι οι απαρχεσ της λατρειασ της κυβελησ και μιασ νοτιοτερησ ιερατικησ γραμμησ στη συρια που αποτυπωθηκε μεσα από την εμφανιση τησ θεασ ΙΣΤΑΡ.

στην ελλαδα η αφροδιτη η οποια δεν είναι ΑΜΙΓΩΣ ελληνικη θεοτητα κρατησε το στοιχειο της πορνειασ αλλα σε αυτή προσδοθηκαν εξευγενισμενεσ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ιδιοτητεσ σε σχεση με την ασταρτη ενΩ η πτυχη της ενοπλιου αφροδιτησ στην ελληνικη μυθολογια δοθηκε με την αναδυση της θεασ στην κυπρο αφου όμως ειχε γεννηθει κατΑ τον ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ προτυπο μυθο απΟ ένα αυγο στη συρια Η θεα ισταρ η οποια ονομαζονταν εναλλακτικα  δερκετω ΄η αταργατισ μεσα από τις ελληνικεσ περιγραφεσ.


 Η ΓΕΝΝΗΣΗ της ΘΕΑΣ ΜΕΣΑ απΟ τα ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ COLUMPIA, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ «ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ» ΑΦΙΚΝΟΥΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΣΑΝ ΨΑΡΟΜΟΡΦΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΡΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΥΒΕΛΗ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ.

ΤΟ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ ΤΟ ΚΡΟΝΙΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΔΥΤΙΚΟΤΕΡΑ της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ τΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΠΑΡΘΕΝΟΥ» ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ της ΤΑΞΗΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΚΑΙ της ΑΘΗΝΑΣ.




πριν περιπου δυο αιωνεσ κατά την περιοδο της γαλλικησ επαναστασησ κατασκευαστηκε προφανωσ μεσω της ακαδημιασ της μινερβα του βαυαρικου ταγματοσ των ιλλουμινατι και η συμβολικη γραμμη με τη γλαυκα που απετελεσε ένα συμβολο του αμερικανικου πολιτευματοσ εχοντασ ΠΡΟΣδοθει ιδιοτητεσ αναρχικου σοσιαλιστικου και δημοκρατικου περιεχομενου. Η ΜΙΝΕΡΒΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΩΣ ΕΜΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ της ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ενΩ ΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑΤΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΡΕΑ – ΚΥΒΕΛΗ ΣΥΝΘΕΤΕΙ τις ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ MISS BRITANΝIA ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ της ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ. Η  ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΜΟΡΦΗ της «ΒΡΕΤΑΝΝΙΑΣ» ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΝΑ ΒΑΣΤΑ ΜΙΑ ΑΓΚΥΡΑ όπως ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΣΕ ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΕΜΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΕΙναι ΜΙΑ ΕΚΦΑΝΣΗ της ΣΕΜΙΡΑΜΙΔΟΣ ΜΕ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.


ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ, μεσω της ελληνικησ μυθολογιασ αν και περιφερειακοι ζωομορφικοι συμβολισμοι εχουν την ιδια σουμεριακη ριζα, ΩΣΤΟΣΟ το κεντρικο νοημα και ανιμα της θεασ αθηνασ δεν εχει καμια ουσιαστικη συνδεση με την λιλιθ-ασταρτη και την ενοπλιο αφροδιτη και δη με τη σεληνη που σχετιστηκε η ετρουσκικη μινερβα εχοντασ βεβαια ΠΑΡομοια απεικονιση με την ελληνικη αθηνα.

ΣΕ αυτό ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ της «ΛΙΛΙΘ-ΠΑΡΘΕΝΟΥ» ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ κάθε ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ή ΜΕΤΡΙΑΣΜΟΥΣ.

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ «ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟ» ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΒΑΣΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η «ΥΠΕΡΜΑΧΩ ΣΤΡΑΤΗΓΟ» ΩΣ ένα ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΟ της ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΕ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ της ΑΘΗΝΑΣ ενώ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ τις ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ της (διαφοροποιημενησ) ΠΑΝΑΓΙΑΣ  (τοτεμικη τροφοσ) ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΑΓΝΟΤΗΤΑ της ΑΘΗΝΑΣ ΕΚ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΩΜΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ απΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ της ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ απΟ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ ΘΕΟ.


ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ της ΑΜΩΜΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ της ΑΘΗΝΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ παναρχαιεσ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΩΝ. 



ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΕΦΑΛΗ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΣΑΝ ΦΥΛΑΚΤΟ Ή ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΩΣ ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ της ΕΠΑΦΗΣ ΤΩΝ ΖΩΝΤΑΝΩΝ ΜΕ τους ΝΕΚΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ τους ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΙΣΧΥΕ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ Ο ΚΕΡΒΕΡΟΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΚΕΡΒΕΡΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟ από ΕΞΩ προς ΤΑ ΜΕΣΑ.


ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ Η ΜΕΔΟΥΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΨΗ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ (ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ) ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Η  ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ.


ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – ΙΕΡΕΙΩΝ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΩΝ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΗΤΑΝ ένα ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΧΟΜΠΥ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΦΥΛΩΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ όπως ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΦΙΝΙΚΙΣΣΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ από ΚΡΥΤΟΜΥΚΗΝΑΙΟΥΣ Ή ΜΙΝΩΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ από ΤΟΝ ΔΙΑ ΩΣ ΤΑΥΡΟΜΟΡΦΟ, ΤΗΝ ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΩΡΑΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ από ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ, τις «ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ» από τους ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΩΝ, ΚΑΙ ΔΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΑ της ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ.  


Η ΑΘΗΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ ΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ «ΜΕΔΟΥΣΑ» ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ Η ΘΕΑ ΕΦΕΡΕ ΕΠΕΙΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΙΓΙΔΑΣ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ «ΚΥΚΛΩΜΑ» ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ τις ΑΜΕΣΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΘΟΝΙΑ ΤΕΡΑΤΟΜΟΡΦΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.

ΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΕΝΑΝ ΔΙΥΣΜΟ, ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΤΟΜΩΝ.  ΙΣΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΘΕΑΝΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, ΣΚΑΓΡΑΦΕΙΤΑΙ ΜΕ  ΤΟΝ ΔΥΙΣΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΕΝΑΝ "ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟ" ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ Ή ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ "ΜΗΤΡΙΣΤΙΚΗ" ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ ΥΠΕΡΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΝΟΠΛΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΩΣ  ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΚΔΟΧΗΣ.