3.8.13

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΟΠΛΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:http://diasvsmetatron-plegma.blogspot.gr/2013/08/2013-virgini-kai_3.html


ειδαμε ότι το  βρετανικο στεμμα συνοψιζεται στο αστρο της ισταρ-αφροδιτησ που εμελλε να συγκεντρωσει πολλεσ ερμηνειεσ αλλα και εκφανσεισ εχοντασ αυτές γεωπολιτικΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠ΄ αυτές ΚΑΙ  Η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ της ΒΕΡΓΙΝΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΕΝΕΞΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΩΝ.



ωσ εκ τουτου σε παλιοτερο αρθρο που εστιαζε στην ιστορια και την διαδρομη του συμβολισμου του φρυγικου σκουφου σε μια υποενοτητα αναφερομενη στο ταγμα του βαϊσχαουπτ και την ακαδημια “minerva”, για την αναλυση της «παρθενιασ» της σεμιραμιδοσ που συμβολιζεται απ΄ το αστρο – “VIRGINITY” ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ,  χρησιμοποιηθηκε μια παραπομπη σε ενα αγγειο που απεικονιζε την θεα αθηνα της οποιασ η ασπιδα εφερε το αστρο της βεργινασ ΕΝΩ ΤΟ ΣΥΝΗΘΕΣ ΕΜΒΛΗΜΑ, ΔΗΛΑΔΗ τΟ γοργονειο,  ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΝ.



ΤΟ ΑΣΤΡΟ της ΒΕΡΓΙΝΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ της ΑΘΗΝΑΣ (ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ότι ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΙΕΡΕΙΑΣ της ΑΣΤΟΡΕΘ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΠΑΡΘΕΝΙΑ» της ΑΣΤΑΡΤΗΣ) χρησιμοποιειται ωσ παραπομπη ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ της ΤΑΝΙΤ – ΑΣΤΟΡΕΘ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΗΤΟΙ  της ΛΑΤΡΕΙΑΣ της ΜΕΔΟΥΣΑΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ της ΚΑΙ ΑΡΑ της ΤΑΥΤΙΣΗΣ της ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ  ΤΑΝΙΤ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΑΥΤΙΣΗΣ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΓΡΑΜΜΙΚΗ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΜΕΙΞΙΩΝ ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ.



σε εκεινο το αρθρο βεβαια ΠΑΡΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ δεν εγινε βαθια αναλυση όπως γινεται περισσοτερο εδώ, ομωσ εκει, εν ολιγοισ αναφερθηκε πωσ η αθηνα εκπροσωπησε εντελωσ διαφορετικα συμβολιζομενα και νοηματα σε σχεση με την “virginity” – παρθενια της σεμιραμιδοσ αλλα και την λιλιθ αφου με τον μυθο γεννησησ της μεσα από το κεφαλι του διοσ εδωσε εντελωσ διαφορετικο κοινωνικο και ιερατικο περιεχομενο και επιπεδο.



ο μυθοσ της γεννησησ τησ αθηνασ καθωσ και η συνδεση της με την πολεμικη ιδιοτητα δεν αποτελει μυστικο πωσ αποτελει κομβικο σημειο ταυτισησ, ή ορθοτερα διεκδικησησ από πλευρα του φεμινιστικου κινηματοσ σε ανωτατο επιπεδο τεκτονικων ταγματων και συγκρισησ με την «παρθενια» των βαλκυριων αμαζονων.

ΜΕΣΑ από αυτές τις ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ενοποιησεισ απολυτωσ συνοψισμενα προωθειται η ΙΛΛΟΥΜΙΝΙΣΤΙΚΗ αντιφατικη ταυτιση της συμβολικησ πολεμικησ διανοιασ του διοσ με τα νοηματα και τις συμβολικοτητεσ «παρθενιασ» “virginity” των αμαζονικων κοινωνιων ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ της ΣΟΣΙΑΛΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΠΑΡΟΤΙ Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΗΤΑΝ πολύ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.  

ΤΟ «ΚΛΕΙΔΙ» ΚΑΙ Η ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ Ή ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΑΥΤΙΣΗΣ της ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ της ΕΝΟΠΛΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ -ΛΙΛΙΘ ΔΕΝ είναι ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ Η ΜΑΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΥΙΚΑΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΑΥΚΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΜΑΪΚΗ ΚΑΙ ΕΤΡΟΥΣΚΙΚΗ ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ κατά τις ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΜΥΘΩΝ ΚΑΙ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ – ΑΜΑΖΟΝΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΑΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΣΥΝΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ που αναγομενο εναλλακτικα σε ένα ειδοσ ελευθερογαμιασ με επιλεκτικα ζευγαρωματα, ητοι ένα ειδοσ ΜΗΤΡΟΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΠΟΛΥΣΥΝΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ πορνειασ ΩΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ τΟΥ ΖΕΥΓΑΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ της ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ. Η ΕΝΝΟΙΑ της ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ ΩΣ προς ένα ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΓΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙα ΠΟΥ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΝ ΜΕΣΩ ΣΥΝΟΥΣΙΑΣ από ΑΝΔΡΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ όπως ΓΙΝΟΝΤΑΝ όταν ΚΑΛΟΥΣΑΝ τους ΓΑΡΓΑΡΕΟΥΣ ΜΙΑ Ή ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΥΓΑΡΩΣΟΥΝ ώστε ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΟΥΝ ΩΣ «ΠΑΡΘΕΝΕΣ» ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΕΣ,  ΩΣΤΟΣΟ ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ αναγονται ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΙΣΩ.

Η “ΛΙΛΥ” ΠΟΥ είναι Ο ΚΡΙΝΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕ τις «ΑΜΩΜΕΣ» ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΝ από ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ -ΑΦΙΕΡΩΝΟΝΤΑΝ ΣΑΝ ΜΗΤΡΕΣ.



ΑπΟ ΕΚΕΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΙ Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΡΟΛΟΣ της ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΟΦΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ εΙναι Ο ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΟΣ «ΘΕΟΣ ΗΛΙΟΣ» ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΟΣ σας ΦΙΔΙ ΚΑΙ από ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΑΑΛ, ΤΟΥ ΚΟΙΛΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΗΤΟΙ ΤΟΥ ΠΟΤΗΡΙΟΥ Ή ΔΙΣΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑ ΤΗ ΜΗΤΡΑ ΟΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΕ Ο ΓΕΝΝΗΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΥ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ «ΑΙΜΑ» της ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑ απΟ τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΠΟΥ ΔΙΟΧΕΤΕΥΤΗΚΑΝ ΕΠΕΙΤΑ όλα ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙων ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΒΙΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΑΒΙΩΝΟΥΝ ΣΕ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ της ΕΥΓΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΚΩΝ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ.



 ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - ΜΗΤΡΕΣ  ΕΓΙΝΑΝ «ΜΗΤΕΡΕΣ ΘΕΕΣ – ΙΕΡΕΙΕΣ» ΚΑΙ Ο «ΔΙΟΝΥΣΟΣ -ΒΑΚΧΟΣ» Ή Ο ΦΙΔΟΜΟΡΦΟΣ ΦΑΛΛΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ ΕΓΙΝΕ Η ΚΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΘΗΚΕ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ από τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟ ΜΗΤΡΟΓΡΑΜΜΙΚΗ ΚΥΡΙΩΣ πλευρα ΠΟΥ ΣΥΝΟΨΙΖει  και ΤΗΝ «ΛΙΛΙΘ».

 Η ΠΤΩΣΗ απΟ ΤΗΝ ΕΔΕΜ ΚΑΙ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ όπως «ΘΗΛΥΚΗ ΕΝΤΟΛΗ» Ή «ΘΗΛΥΚΗ ΑΡΧΗ» ΕΧΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ τις ΡΙΖΕΣ τους ΣΕ αυτές τις ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΕΣ όπως ΚΑΙ Η «ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΡΧΗ» Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ τις ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ τις ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΕΣ  ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΚΑΙ της ΜΗΤΕΡΑΣ ΘΕΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΤΑΙ  απΟ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΕΛΙΓΜΕΝΑ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΗ αυτΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ «ΜΗΤΕΡΑΣ ΘΕΑΣ» ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΟΜΕΝΟΥ «ΘΕΟΥ ΗΛΙΟΥ».



ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΕΙΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΠΑΝΩ ΣΕ αυτΟΥΣ τους ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ ΣΥΜΒΟΛΙσΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΝΥΜΦΙΟ ΤΟΝ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟ.

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ τις ΡΙΖΕΣ της ΣΕ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ της ΙΣΙΔΟΣ ΕΓΙΝΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΑΡΘΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΘΕΙΟ ΒΡΕΦΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΙΝΟ, ΑΠΟΚΟΠΤΟΝΤΑΣ ΩΣΤΟΣΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΠΟΛΛΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΑ (ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΓΥΜΝΟ) ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ότι ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΑ ΣΤΙΣ ΟΡΓΙΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΥΝΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΑΖΟΝΙΚΗ ΜΗΤΡΟΓΡΑΜΜΙΚΗ “ευγονικη” ΠΑΡΟΤΙ Η ΘΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ όπως ΚΑΙ  Η ΑΜΩΜΗ ΣΥΛΛΗΨΗ από ΘΗΛΕΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ένα ΜΕΣΟ σεμνοτυφο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΚΡΑΜΑ.



 ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΟΥ ΟΦΕΟΣ ΑΝΙΧΝΕΥΕΤΑΙ ΩΣ προς τους ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΕΣΩ της ΑΜΠΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΕΙΧΑΛΚΙΝΟΥ ΟΦΕΟΣ ΠΟΥ είναι ΜΙΑ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ ΙΑΟ. Η ΜΗΤΕΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ προσδιορισε ΜΙΑ ΜΗΤΡΑ – ΜΗΤΕΡΑ ΠΟΥ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ από ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ. 



ΣΤΑ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ της ΦΟΡΜΟΥΛΑΣ ΙΑΟ Η ΣΠΟΡΑ της ΙΣΙΔΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ της ΘΕΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ.

Η «ΠΑΡΘΕΝΙΑ» ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΝ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΝΟΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ εξηγησεωσ της ΑΜΑΖΟΝΙΚΗΣ «ΠΑΡΘΕΝΙΑΣ» ΕΚ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΜΕ τις ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΝ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ όπως ΜΕ τΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ της ΑΘΗΝΑΣ ΟΠΟΥ ΞΕΠΗΔΗΣΕ ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ από ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ της Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΕ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕ ΠΡΩΤΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΙΣΩΣ ΚΡΟΝΙΕΣ ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΤΙΓΜΙΑΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΘΗΚΑΝ στις ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΝ, ΓΙΝΟΜΕΝΗ ΕΠΕΙΤΑ Η ΑΘΗΝΑ Η ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΘΕΩΝ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΟΔΟΜΙΑ ΕΠΕΙΤΑ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΓΙΝΟΜΕΝΗ ΕΝΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ.

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΩΣ ΣΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΘΗΛΕΩΝ ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΝΑΟΔΟΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΩΣΤΕ Ο ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΝΑΟΔΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΝΑΛΟΓΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ. 
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΟΔΟΜΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΚΑΙ ΑΡΑ Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ, Η ΘΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑΣ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΟΔΟΜΙΑ ΙΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΩΡΙΚΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ – ΝΑΟΔΟΜΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΙΟΥ - ΠΑΝΟΣ (ΔΩΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΙΩΝΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ) ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΠΡΙΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ. ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΜΠΙΦ ΧΙΡΑΜ.



ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, Η ΓΕΝΝΗΣΗ της ΜΕ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΝΗΣΗ από ΠΑΤΡΙΚΗ ΜΕΡΙΑ ΙΣΩΣ ΕΝ ΜΕΡΗ ΝΑ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΜΙΑ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ της ΜΕΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ πανθεου ΥΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΔΑΣΤΟΛΗ απΟ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ της «ΠΑΡΘΕΝΙΑΣ» ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ ΚΑΙ του περιεχομενου ΤΗΝ ΘΗΛειασ ΑΜΩΜΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ.

ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΕΡΙΝΥΩΝ ΜΕΣΑ από ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΤΟΝ ΟΡΕΣΤΗ ΕΧΟΝΤΑΣ Η ΑΘΗΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ όταν ΥΠΟΧΩΡΟΥΣΕ ΤΑΧΥΤΑΤΑ ΤΟ ΜΙΝΩΪΚΟ «ΜΗΤΡΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟ» ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΡΩΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ τις ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ της ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΠΥΘΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ τις ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ της ΥΣΤΕΡΗΣ (ΚΡΗΤΟ)ΜΥΚΗΝΑΪΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ όχι ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΛΦΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ της ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ.


ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, κατΑ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ μεσω των μυθων του θησεα και την συγκρουση με τις αμαζονεσ μεσα ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ αθηναΣ δΟΘΗΚΕ η διαφοροποιηση της ΘΕΑΣ ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ – ΒΑΛΚΥΡΙΩΝ ΚΑΙ αντιθετωσ της ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, όπως δοθηκε παρεμφερωσ ΚΑΙ με την αποδυναμωση ΤΟΥ «ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ» ΜΕΣΩ της ΘΑΝΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΥ. 

ΟΙ ΜΑΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΦΑΝΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΠΟΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΑ ΜΕ ΤΟΝ  ΔΕΛΦΙΚΟ ΠΡΟΦΗΤΗ ΑΠΟΛΛΩΝ ΟΠΟΥ ΕΞΥΨΩΝΟΝΤΑΝ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ Ή Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΙΧΜΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΝΑΣΤΕΙΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΥΘΟΚΤΟΝΙΑΣ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΜΙΝΩΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΙΔΕΑΤΗΣ ΠΥΘΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΛΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ. 
ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΦΟΙΝΙΚΟΤΡΩΑΔΙΚΗΣ - ΚΕΛΤΟΦΟΙΝΙΚΙΚΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ. ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΓΑΛΜΑΤΟΠΟΙΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΟΙΝΙΚΙΚΕΣ ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΗΤΑΝ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΟΝΤΑΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΕΙ Η ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ.

Ο ΕΛΛΗΝ ΗΡΑΚΛΗΣ - ΑΛΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΚΑΡΤ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΗΡΩΟΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΤΡΩΤΙΚΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΑΝ ΩΣ ΔΙΠΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Ή ΙΔΙΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΣΚΙΑΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΦΟΙΝΙΚΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ.

ΕΝ ΤΕΛΕΙ Η ΙΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΞΥΨΩΘΗΚΕ ΥΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ Η ΗΡΩΟΓΟΝΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΗΣΕΑ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ. ΑΛΛΟΤΕ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΑΛΛΟΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΝ ΣΑΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΦΑΛΗΣ ΣΚΙΑΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΗΡΩΕΣ.



αυτου του ειδουσ οι συγκρισεισ και επιδιωκομενεσ συγχωνευσεισ δεν εχουν ξεκινησει φυσικα ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, αλλα τεμνονταν θρησκειολογικα από την προϊστορια εν ειδη ανταγωνισμου πατριαρχιασ – μητριαρχιασ με ΠΑΡΟΜΟΙΟ αντικατοπτρισμο στις διαφοροποιησεισ της ενοπλιου αφροδιτησ και της αθηνασ ωσ κορη του διοσ  Ή «ΕΝΙΑΥΤΩΝ» της ΑΘΗΝΑΣ ΄η και αλλων θεοτητων ΄η ηρωων με τον σχηματισμο και αποδοση ιδιοτητων και στατικη ιεραρχια σε θεοτητεσ αναλογα με τα κοινωνικοπολιτισμικα δεδομενα και τις περιστασεισ που εχει επικεντρο την κατευθυνση ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗ των θηλυκων γυναικειων ΚΑΙ ΑΝΔΡΙΚΩΝ ιδιοτητων μεσα από τα θεϊκα προτυπα καΙ περιφερειακεσ συμβολικοτητεσ.



η ανατολικη ενοπλιοσ αφροδιτη είναι ΜΙΑ απεικονιση του κρονιου ρευματοσ μετα της πτωσεωσ του ουρανου που συμβολιστηκε με το δρεπανι δινοντασ επειτα την πορεια εμφανισησ της θεασ-ψαρι τιαματ στην συρια και στην περιοχη της ασκαλωνιασ.



βασικα αυτό που εκλαμβανεται σαν κρονια λατρεια είναι οι απαρχεσ της λατρειασ της κυβελησ και μιασ νοτιοτερησ ιερατικησ γραμμησ στη συρια που αποτυπωθηκε μεσα από την εμφανιση τησ θεασ ΙΣΤΑΡ.

στην ελλαδα η αφροδιτη η οποια δεν είναι ΑΜΙΓΩΣ ελληνικη θεοτητα κρατησε το στοιχειο της πορνειασ αλλα σε αυτή προσδοθηκαν εξευγενισμενεσ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ιδιοτητεσ σε σχεση με την ασταρτη ενΩ η πτυχη της ενοπλιου αφροδιτησ στην ελληνικη μυθολογια δοθηκε με την αναδυση της θεασ στην κυπρο αφου όμως ειχε γεννηθει κατΑ τον ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ προτυπο μυθο απΟ ένα αυγο στη συρια Η θεα ισταρ η οποια ονομαζονταν εναλλακτικα  δερκετω ΄η αταργατισ μεσα από τις ελληνικεσ περιγραφεσ.



 Η ΓΕΝΝΗΣΗ της ΘΕΑΣ ΜΕΣΑ απΟ τα ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ COLUMPIA, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ «ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ» ΑΦΙΚΝΟΥΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΣΑΝ ΨΑΡΟΜΟΡΦΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΡΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΥΒΕΛΗ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ.

ΤΟ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ ΤΟ ΚΡΟΝΙΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΔΥΤΙΚΟΤΕΡΑ της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ τΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΠΑΡΘΕΝΟΥ» ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ της ΤΑΞΗΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΚΑΙ της ΑΘΗΝΑΣ.



ο κρονοσ αν και εχει ανδρικο ανθρωπομορφικο τοτεμ επι της ουσιασ είναι η λατρεια της θεασ και του ζωομορφου μολωχ δεδομενου πωσ στη βοημικη αδελφοτητα που είναι ένα τελετουργικο παρακλαδι της αμερικανικησ υπερκυβερνησησ λατρευεται Ο ΜΟΛΩΧ ΚΑΙ η λιλιθ εχοντασ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΛΟ ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΓΛΥΠΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ  ΣΕ γλαυκα ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΤΗΝΟ.



Ο ΜΟΛΩΧ ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ απΟ ΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟ ΔΑΙΜΟΝΑ - AVATAR MELEL TAUS Ή απΟ ΤΟΝ ΜΠΑΦΟΜΕΤ ΤΩΝ ΝΑΪΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΟΤΕΚΤΟΝΩΝ ΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΑΡΤΗ όπως Ο ΑΤΤΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΛΗ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΑΤΤΑΓΟΥΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΙ.



Η ΒΟΗΜΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΗ ΛΙΛΙΘ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΟΛΩΧ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ» ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΤΟΥ ΒΑΪΣΧΑΟΥΠΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ «ΜΗΤΡΑΣ ΘΕΑΣ» ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΟΠΟΥ Η ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΣΕ «ΑΝΤΙΒΑΣΙΛΙΚΗ» «ΠΑΡΘΕΝΟ» ΘΕΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΜΕΝH ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΟΠΩΣ ΔΕ ΣΥΝΟΨΙΖΕΙ ΚΑΙ Η “ΑΜΩΜΗΣ” ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΦΙΓΟΥΡΑ ΤΗΣ ΜΑΡΒΕΛ, «WONDER WOMAN» ΥΠΟΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΠΠΟΛΥΤΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΣΤΕΡΟΕΙΣΑ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ.



πριν περιπου δυο αιωνεσ κατά την περιοδο της γαλλικησ επαναστασησ κατασκευαστηκε προφανωσ μεσω της ακαδημιασ της μινερβα του βαυαρικου ταγματοσ των ιλλουμινατι και η συμβολικη γραμμη με τη γλαυκα που απετελεσε ένα συμβολο του αμερικανικου πολιτευματοσ εχοντασ ΠΡΟΣδοθει ιδιοτητεσ αναρχικου σοσιαλιστικου και δημοκρατικου περιεχομενου. Η ΜΙΝΕΡΒΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΩΣ ΕΜΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ της ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ενΩ ΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑΤΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΡΕΑ – ΚΥΒΕΛΗ ΣΥΝΘΕΤΕΙ τις ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ MISS BRITANΝIA ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ της ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ. Η  ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΜΟΡΦΗ της «ΒΡΕΤΑΝΝΙΑΣ» ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΝΑ ΒΑΣΤΑ ΜΙΑ ΑΓΚΥΡΑ όπως ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΣΕ ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΕΜΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΕΙναι ΜΙΑ ΕΚΦΑΝΣΗ της ΣΕΜΙΡΑΜΙΔΟΣ.



ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ, μεσω της ελληνικησ μυθολογιασ αν και περιφερειακοι ζωομορφικοι συμβολισμοι εχουν την ιδια σουμεριακη ριζα, ΩΣΤΟΣΟ το κεντρικο νοημα και ανιμα της θεασ αθηνασ δεν εχει καμια ουσιαστικη συνδεση με την λιλιθ-ασταρτη και την ενοπλιο αφροδιτη και δη με τη σεληνη που σχετιστηκε η ετρουσκικη μινερβα εχοντασ βεβαια ΠΑΡομοια απεικονιση με την ελληνικη αθηνα.

ΣΕ αυτό ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ της «ΛΙΛΙΘ-ΠΑΡΘΕΝΟΥ» ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ κάθε ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ή ΜΕΤΡΙΑΣΜΟΥΣ.

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ «ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟ» ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΒΑΣΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η «ΥΠΕΡΜΑΧΩ ΣΤΡΑΤΗΓΟ» ΩΣ ένα ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΟ της ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΕ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ της ΑΘΗΝΑΣ ενώ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ τις ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ της ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΑΓΝΟΤΗΤΑ της ΑΘΗΝΑΣ ΕΚ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΩΜΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΡΙΝΟΥ (ΛΙΛΛΥ - ΛΙΛΙΘ), ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ «ΠΑΡΘΕΝΙΑ» της ΣΕΜΙΡΑΜΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ απΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ της ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ απΟ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ ΘΕΟ.



Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΩΣΤΟΣΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ τΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ της ΣΕΜΙΡΑΜΙΔΟΣ ΚΑΙ της ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΚΑΙ της ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΡΙΖΙΚΑ Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ Ο ΜΥΘΟΣ της ΓΕΝΝΗΣΗΣ της ΑΘΗΝΑΣ από ΤΟΝ ΔΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΩΜΗ ΣΥΛΛΗΨΗ της ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΜΙΑΣ ΠΟΥ Η ΜΗΤΗΡ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ είναι ΑΜΙΓΩΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ ΑΠΕΧΟΝΤΑΣ από ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ ΑΘΗΝΑΣ - ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΙΕΡΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΘΡΙΚΑ. Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΙΕΡΑΤΙΚΑ – ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ τις ΠΡΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΓΡΑΜΜΙΚΩΝ  ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΜΑΖΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (LILY) (=ΚΩΔΙΚΑ ΣΠΟΡΑ της ΙΣΙΔΟΣ) ΜΕΣΑ από τΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ (ΔΕΛΦΟΥΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΥΠΕΡΑΝΩ Παροντοσ δομικου ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ ΜΥΘΩΝ ΤΟΥ ΘΗΣΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ.



 ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ της ΑΜΩΜΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ της ΑΘΗΝΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΩΝ.

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΚΕΙΤΑΙ στις διαστασεισ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕων της ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΦΡΑΓΚΟΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ (ΤΟΥ ΤΡΩΑΔΟΦΡΥΓΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ της ΚΥΒΕΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΤΤΙ – ΑΤΤΑΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Ο ΜΟΛΩΧ ΚΑΙ ΤΩΝ «ΓΑΛΛΩΝ» ΙΕΡΕΩΝ).



ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ Η ΑΜΑΖΟΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ της «ΠΑΡΘΕΝΟΥ», ΕΜΦΑΝΩΣ Η ΜΟΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΗΤΑΝ Η ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ της ΠΑΡΘΕΝΙΑΣ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΣΕΜΝΟΤΥΦΟΥ ΤΟΤΕΜ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΟΜΩΣ της ΣΕΜΙΡΑΜΙΔΟΣ ΚΑΙ της ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΣΕΜΝΟΤΥΦΙΑ ΠΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΛΑΓΝΕΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΕΙΩΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΟΜΙΚΑ τις ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ.

ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ –ΒΕΡΓΙΝΑΣ – ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΑΓΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΜΙΑ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΕΝΩ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΕΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΟΠΩΣ ΔΕ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝ ΜΕΣΩ  ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΓΕΡΙΝΟ Ή ΦΑΕΘΩΝΤΑ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ της ΜΕΔΟΥΣΑΣ ΠΟΥ ΟΡΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟΥ,  ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ ΩΣ προς ένα ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΡΟ της ΒΕΡΓΙΝΑΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ –ΜΕΔΟΥΣΑ είναι ΤΟ ΑΣΤΡΟ της ΒΕΡΓΙΝΑΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΣΤΡΟ της ΒΕΡΓΙΝΑΣ είναι Η ΣΕΛΗΝΗ ΑΦΟΥ Η ΚΕΦΑΛΗ της ΜΕΔΟΥΣΗΣ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ.

ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ εάν ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΠΤΥΧΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΤΩΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΑΦΡΙΚΗ ΜΕΣΩ της ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΜΕΤΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ της, ΑΛΛΑ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΚΑΡΙΑΙΑΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ - ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από ΤΟ ΑΝΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ Η ΚΕΦΑΛΗ της ΜΕΔΟΥΣΗΣ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ Η «ΜΕΔΟΥΣΑ», ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ της ΑΣΤΑΡΤΗΣ Ή της ΤΑΝΙΤ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ ΠΥΡΗΝΕΣ ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΛΙΒΥΗΣ -  ΚΑΛΧΗΔΟΝΑΣ ΚΑΙ ΜΙΝΩΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.



ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΕΦΑΛΗ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΣΑΝ ΦΥΛΑΚΤΟ Ή ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΩΣ ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ της ΕΠΑΦΗΣ ΤΩΝ ΖΩΝΤΑΝΩΝ ΜΕ τους ΝΕΚΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ τους ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΙΣΧΥΕ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ Ο ΚΕΡΒΕΡΟΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΚΕΡΒΕΡΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟ από ΕΞΩ προς ΤΑ ΜΕΣΑ.



ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ Η ΜΕΔΟΥΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΨΗ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ (ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ) ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Η  ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ.



ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – ΙΕΡΕΙΩΝ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΩΝ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΗΤΑΝ ένα ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΧΟΜΠΥ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΦΥΛΩΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ όπως ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΦΙΝΙΚΙΣΣΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ από ΚΡΥΤΟΜΥΚΗΝΑΙΟΥΣ Ή ΜΙΝΩΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ από ΤΟΝ ΔΙΑ ΩΣ ΤΑΥΡΟΜΟΡΦΟ, ΤΗΝ ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΩΡΑΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ από ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ, τις «ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ» από τους ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΩΝ, ΚΑΙ ΔΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΑ της ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ.  



ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ της ΜΕΔΟΥΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΕΡΙ της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΟΠΛΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ,  όμως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΠΙ της ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΑΣΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ  ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ «ΠΑΡΘΕΝΙΑΣ» Ή ΩΣ ΖΩΡΟΑΣΤΡΙΚΟ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ, ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΠΑΡΘΕΝΙΑ» της ΘΕΑΣ.



Η ΑΘΗΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ ΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ «ΜΕΔΟΥΣΑ» ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ Η ΘΕΑ ΕΦΕΡΕ ΕΠΕΙΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΙΓΙΔΑΣ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ «ΚΥΚΛΩΜΑ» ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ τις ΑΜΕΣΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΘΟΝΙΑ ΤΕΡΑΤΟΜΟΡΦΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.

Η ΑΘΗΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ ΤΗΝ  ΝΙΚΗ ΕΠΙ της ΜΕΔΟΥΣΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΜΙΑ ΧΘΟΝΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ (ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΕΣ ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ της ΤΙΑΜΑΤ Ή της ΤΑΝΙΤ-ΑΣΤΟΡΕΘ) ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ της ΑΙΓΙΔΑΣ της ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥ ΕΡΠΕΤΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΕΥΓΕΝΙΣΜΕΝΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ κατά τις ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΟΙ ΙΕΡΑΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ ΒΑΘΙΑΣ ΜΥΗΣΗΣ.

«ΥΠΑΤΟ» ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ είναι ότι Η ΕΚΑΤΗ «ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ» στις ΜΥΗΣΕΙΣ (Ή στους ΝΕΚΡΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΜΥΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΥΦΟΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ  ΚΑΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟ) ΜΕ ΜΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΦΙΔΙΑ όπως Η ΜΕΔΟΥΣΑ ενώ ΘΗΛΥΚΕΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ από ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΣΑΝ ΦΙΔΙΑ είναι ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ της ΤΙΑΜΑΤ ΚΑΙ της ΕΧΙΔΝΑΣ ΚΑΙ ΔΗ ΣΥΝΟΨΙΣΕΙΣ ΙΕΡΕΙΩΝ ΤΟΥ ΟΦΕΩΣ (ΑΣΤΑΡΤΗΣ-ΣΕΤ) όπως ΗΤΑΝ ΚΙ ΟΙ ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΠΟΤΝΙΕΣ ΙΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΑΓΟΙ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ τους ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ώστε ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ τις ΚΥΜΑΤΙΣΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ  Η ΜΕΔΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ από ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΚΤΟΣ από απ΄ τις ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕ τις ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΦΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ της ΜΕΔΟΥΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΦΙΔΙΑ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΖΙ τους.

Αυτό ΠΟΥ ΕΝ ΠΡΩΤΟΙΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΕΙΝΑΙ MIA ΣΥΓΧΩΝΕΥΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΜΕ τις ΓΝΩΣΤΕΣ ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΤΗΤΕΣ όπως ΦΙΔΙΑ ΚΗΡΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΜΥΗΜΕΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΩΣ ΦΥΛΑΚΤΟ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΙΣΩΣ ΚΑΤΩ από ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΖΥΜΩΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΤ΄ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ είναι ένα ΕΙΔΟΥΣ ΛΑΦΥΡΟΥ ΜΕ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ από τους ΠΑΝΤΕΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΟΠΕΙ από ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟΤΕΜΙΚΟ ΤΟΥ ΝΟΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ εδώ ΩΣ προς τις ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ της ΙΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ της ΑΣΤΑΡΤΗΣ  Ή της ΕΝΟΠΛΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΚΑΙ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ της ΑΓΝΟΤΗΤΑΣ Ή της «ΠΑΡΘΕΝΙΑΣ» ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ.



ΒΕΒΑΙΑ κατά ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΘΗΝΑ ΕΙΧΕ ΦΙΔΟΜΟΡΦΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΩΣ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΜΕΤΡΙΑΣΜΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΘΕΟΤΗΤΑ της ΓΕΩΡΓΙΑΣ όμως ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ αυτό ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΥΤΕ ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΝ  ΙΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΑ  ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ – ΑΣΤΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΚΧΟΥ.

ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΧΕ Η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΠΩΣ Η ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΛΕΓΜΕΝΑ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΥ κατά ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ της ΘΕΑΣ από ΤΟΝ ΗΦΑΙΣΤΟ. Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ της ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΔΥΟ ΤΥΛΙΓΜΕΝΑ ΦΙΔΙΑ είναι ΕΡΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΘΕΟ ΜΕΣΑ από τις ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ της ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΟΛΕΣ τις ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ.



ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ της «ΜΕΓΑΛΗΣ ΘΕΑΣ» ΗΤΑΝ ΟΜΟΚΕΝΤΡΑ ΔΙΚΤΥΩΜΕΝΟ ΚΑΙ Η «ΜΕΔΟΥΣΑ» ΜΕ τις ΤΡΕΙΣ ΓΟΡΓΟΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ είναι ΚΑΤΙ άλλο ΕΚΤΟΣ από μια ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΚΛΧΗΔΟΝΙΑΚΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ της ΑΣΤΑΡΤΗΣ –ΤΑΝΙΤ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΚΤΕΘΗΚΕ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ Η ΟΦΙΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΨΗ  ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ της ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ της ΤΑΝΙΤ-ΑΣΤΑΡΤΗΣ-ΕΝΟΠΛΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ.

Η «ΜΕΔΟΥΣΑ» Ή Η ΕΧΙΔΝΑ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΝΕΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ της ΑΣΤΑΡΤΗΣ όπως ΤΡΙΑΔΙΚΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΦΙΟΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ Ή ΚΑΙ ΣΚΟΡΠΙΟΥ. 
ΠΑΝΩ ΣΕ αυτόν ΤΟ ΜΥΘΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΜΗΝΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ της ΒΕΡΓΙΝΑΣ ένα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΩΡΑΚΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΣΤΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΡΟΝΙΩΝ (ΒΑΒΥΛΩΝΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΤΡΩΑΔΙΚΩΝ) ΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ της ΒΕΡΓΙΝΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ εκδοχων  αλχημιστικων μοτιβων μεσω της χρησησ του μυθου του περσεα και της συγκρουσησ του με το ατλαντειο ιερατειο της καλχηδονιακησ τανιτ (γοργονεσ – μεδουσα -τιαματ)  ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ η «παρθενια» της βασιλισσασ ΜΕΣΩ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΣΕ ΛΕΠΤΕΠΙΛΕΠΤΑ ΣΗΜΕΙΑ

ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΛΕΥΣΕΩΣ» ΤΟΥ «ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΥ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΥ» ΔΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΔΙΟΤΙ Ο «ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΣ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΣ» ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΤΡΩΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΝΟΥΝΑΚΙ –ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΣΟΥΜΜΕΡΙΑΣ (ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΟΥΡΑΝΙΔΕΙΣ» ΟΑΝΝΕΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΝΤΟΓΚΟΝ) ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ, ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ,  ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΛΑΝΣΑΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ ΣΑΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΩΡΑΚΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ «ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ» Η ΙΕΡΑΤΙΚΗ «ΠΑΡΘΕΝΙΑ» ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟΥ «ΘΕΟΥ ΗΛΙΟΥ» ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ  ΤΗΣ ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ, ΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΣΤΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΡΟΝΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΣΤΑΡΤΗΣ Ή ΤΗΣ ΙΣΙΔΟΣ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΜΨΕΙΣ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ Ή ΤΟΥ ΦΑΕΘΩΝΤΑ ΚΑΙ  Η ΣΠΟΡΑ ΤΗ ΙΣΙΔΟΣ ΩΣ ΣΥΝΔΕΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΩΜΕΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΤΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΘΟΛΟ.



ΟΙ «ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ» ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ Ή ΤΟΥ «ΣΕΙΡΙΟΥ» ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ «ΑΝΔΡΟΜΕΝΑΤΙ» ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΡΟΝΙΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΩΝ ΑΣΥΡΟΒΑΒΥΛΩΝΙΑΚΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΕΜΙΡΑΜΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΙΝΟΥ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΣΕΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ «ΜΕΔΟΥΣΑ» ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΑΠ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ΠΕΤΡΩΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΔΡΑΚΟ Ή ΤΟ «ΚΡΑΚΕΝ»  ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΤΙΚΗ ΥΠΟΓΕΙΑ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΜΕΣΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΤΡΩΑΔΟΒΑΒΥΛΩΝΙΑΚΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΜΕΝΑ ΠΩΣ Ο ΠΕΡΣΕΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ΩΣ ΤΟΤΕΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΣ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΩΝ ΑΣΣΥΡΟΒΑΒΥΛΩΝΙΑΚΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ “ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ” KAI ΤΗΣ “ΠΑΡΘΕΝΟΥ” ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΑΥΤΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΩΘΕΙΣΑΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΙΓΚΙΠΗΣΣΕΣ –ΒΑΣΙΛΙΣΣΕΣ ΤΗΣ ΑΣΣΥΡΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΣΗ ΣΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΩΣ Η «ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΜΕΔΟΥΣΗΣ» Ή ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΕ ΤΗ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ Α΄ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ Ο ΠΕΡΣΕΑΣ ΣΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΜΙΡΑΜΙΔΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΣΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΘΕΙ Η ΜΕΔΟΥΣΑ, ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΠΑΡΘΕΝΟΥ-VIRGINITY» ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΒΑΒΥΛΩΝΙΑΚΩΝ ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ Η ΜΕΔΟΥΣΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΧΗΔΟΝΙΑΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΤΑΝΙΤ – ΑΣΤΑΡΤΗΣ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΜΙΡΑΜΙΔΟΣ – ΑΣΤΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΠΑΡΘΕΝΙΑ» ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟ ΓΚΡΑΑΛ ΤΩΝ ΓΕΝΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΡΙΝΟΥ ΥΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ “ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ”.